دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

جلسه ستاد ساماندهی #شئون #فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین #زاهدی_پور امام جمعه #خرمدره و مسئولین شهرستان در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

✅حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت #رمضان، این ماه را ماه مهمانی خداوند شمرد و گفت: باید این ماه را #مغتنم بشماریم و از فرصت موجود به نحو احسن استفاده کنیم و #فرهنگ_رمضانی را در جامعه که همان فرهنگ #احسان است ترویج دهیم.

✅امام جمعه خرمدره بر ضرورت رعایت #دستورالعمل_های #بهداشتی تاکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای جلوگیری از هرج و مرج احتمالی دستورالعمل های بهداشتی #رعایت شود.

✅رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به فرصت مناسب ایجاد شده در فضای #مجازی جهت #تبلیغ گفت: #مدیریت فضای مجازی از ضروریات است، همچنین می توان از فضای موجود و با استفاده از کارشناسان #دینی فعالیت #تبلیغی را پیش برد.

✅حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد با افرادی است که در ملا عام اقدام به #روزه_خواری می کنند که البته این عمل ناشایست باید به وسیله ی #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر جمع آوری شود.

✅امام جمعه شهرستان ادامه داد: در سطح شهر حلول ماه رمضان باید توسط مردم احساس شود، پس شهرداری باید در زمینه فعال بوده و اقدامات لازم را جهت #آذین_بندی شهر انجام دهد.

✅وی در پایان بر استفاده از ظرفیت #بسیج در تولید و نشر #محتوای مربوط به ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد