دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

بازدید شورای فنی استانداری زنجان از پروژه مصلای ماهنشان

شورای فنی استانداری زنجان از پروژه مصلای ماهنشان بازدید کردند؛ در این باز دید که مهندس عبادی ،مهندس اسکندری، مهندس موسوی ناظر پروژه و حضور مهندس حاتمی نماینده اوقاف استان و ریس اوقاف ماهنشان اعضای تیم بازدید کننده کیفیت سازه و معماری این پروژه را در بالاترین حد ارزیابی کرده و بهترین مصلای استان معرفی کردند.

 

دیدار کارکنان آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با امام جمعه شهرستان

به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش کارکنان  آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

جلسه جشنواره صالحین شهرستان ماهنشان 21 دیماه94

جلسه جشنواره حلقه های صالحین شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پو امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در این جلسه افزودند: دشمن با استفاده از فرصت انتخابات پیش رو، روزنه ای را برای نفوذ خود به ارکان اصلی نظام می خواهد پیدا کند  و با سو استفاده از عدم آگاهی مردم و استفاده از روش های مرسوم، دنبال اهدافی است که در فتنه سال 88 به آن نرسیدند. ایشان  
نفوذ فرهنگی در جامعه بگونه‌ای پیش رفته که در دل رهبری، مردم و جامعه اسلامی دغدغه ایجاد کرده است. وی جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل کشو را یکی از دغدغه‌های مستمر و همیشگی دلسوزان نظان و انقلاب عنوان و تصریح کرد: دشمن در مقام آن است که با نفوذ در همه عرصه‌ها و مسائل  مربوط انتخابات اهداف شوم خود را عملیاتی کند، بنابراین جلوگیری از نفوذ دشمن مسئله بسیار مهم و اساسی است که بسیجیان باید با استفاده از حلقات صالحین اولویت ها را برای مردم روشن کنند .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با  تاکید براینکه دشمن به مراتب بیشتر از ما به اهمیت وجود موثر ولی فقیه در کشور واقف است، گفت: طی چند دهه اخیر، تمام برنامه های شوم خود را در جهت تضعیف و حذف این مهم بکار برده، که بحمد الله تا کنون  با هوشیاری و بصیرت مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی خنثی شده است.حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: یکی از مهمترین حوزه های نفوذ دشمن که عملا خود را هم نشان  داده است مسئله انتخابات پیش رو است که می خواهند جایگاه ولایت را تضعیف کنندالبته تجربه تاریخ نشان می دهد که هیچ جریان انقلابی و حقیقت جویی بدون داشتن پشتوانه یک رهبر دینی نتوانسته به نتیجه مطلوب برسد و ابتر مانده است.وی افزود: دشمن با حمایت از برخی چهره های سرشناس و منجی نشان دادن آن ها سعی دارد در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ کند و بدون حضور فیزیکی و نظامی می خواهد در کشور به اهداف خود که نتوانسته سال ها به آن دست یابد برسد.امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: ضعف و سستی نباید در بسیجیان  باشد زیرا اگر دشمن در ما ضعف ببیند بر ما غره خواهد شد نقشه های شوم خود را به دست خود مردم عوام عملی خواهد کرد، جوانان و بسیجیان باید پشتیبان ولایت باشند، جایگاه ولایت باید در جامعه به خوبی تبیین شود تا دشمن نتواند بر ما غلبه کند. حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: مردم باید در انتخابات دقت کنند و با اولویت بندی معیار ها آگاهانه پای صندوق های رأی حضور یابند
.

کارگاه مصون سازی فرهنگی کارکنان و مقابله با جنگ نرم 19دیماه 94

کارگاه مصون سازی فرهنگی کارکنان و مقابله با جنگ نرم در سپاه ناحیه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزودند  مقام معظم رهبری  فرهنگ را بالاتر از اقتصاد میدانند و همچنین در رابطه با بحث نفوذ بیگانگان در فرهنگ و هویت ما به مسئولان و مردم هشدار داداند.

خطبه نماز جمعه 11 دیماه 94 شهرستان ماهنشان

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام  و المسلمین  زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 17 دی 26 ربیع‏الاول اجرای توطئه استعماری کشف -حذف- حجاب به‏ دستور رضاخان پهلوی درسال 1314 ه ش، افزودند: با بررسی مقایسه‌ای بین افراد با حجاب و بی‌حجاب حتی بدون توجه به دین مشخص می‌شود، حجاب عامل صیانت است. بیشترین آمار فحشا، تجاوز، طلاق و سایر انحرافات اجتماعی مربوط به افراد و خانواده‌های بی‌حجاب است.
وی گفت: می‌گویند خداوند زیبایی‌ها را آفریده است. پس چرا باید محدود شد؟ در جواب باید گفت: اگر زیبایی را خداوند آفریده و اعطا کرده است، پس حق تعیین مرز برای بروز و ظهور زیبایی را هم دارد. به اضافه اینکه مصادیق موجود در جامعه، نشان دادن زیبایی طبیعی هم نیست،  بلکه نشان دادن زیبایی‌های ساختگی برای جلب توجه نامحرم است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 13 دی 22 ربیع‏الاول سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف، رهبر شوروی سابق در 1367 ه ش، گفت: پیام امام راحل به رهبر شوروی سابق و نوع برخورد مقتدرانه ایشان با فرستاده گورباچف و از طرفی پیش‌بینی فروپاشی کمونیزم و تحقق این پیش‌بینی با کمترین فاصله زمانی، یکی از نقاط عطف تاریخ ایران و بلکه جهان است، چرا که کمونیزم یک ایده جهانی بود و مهد عملیاتی سازی آن نیز شوروی به حساب می ‌آمد.
حجت الاسلام زاهدی پور با شاره به 16 دی 25 ربیع‏الاول سالروز شهادت حماسه شهدای هویزه در1359 ه ش، روز شهدای دانشجو، اظهارکرد: این شهدا با تعداد 100 نفر نیرو در برابر صدها تانک و سلاح‌های پیشرفته و شش هزار نیروی مسلح عراق ایستادند و استقامت را به نسل‌های آینده یاد دادند.
وی با اشاره به تلاش آمریکا برای تحریم‌های جدید روادید و موشکی، افزود: آمریکا حتی حاضر نشد برای چند ماه هم که شده ایران نفس راحتی بکشد، البته مردم بسیجی ایران، راه نفس آن‌ها را خواهند گرفت.
خطیب نمازجمعه شهرستان ماهنشان گفت: این‌ها نشان می‌دهد که آمریکا به دنبال یک ارتباط دو سویه با یک کشور قدرتمند نیست، بلکه به دنبال برده‌ داری جدید است، سؤال مردم ایران از کسانی که شیفته آمریکا هستند، این است که کدام کشور تحت یوغ استکبار آمریکایی رفته و روی آسایش و خوشی را دیده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: موضعگیری دولت و رئیس جمهور محترم در این زمینه قابل تقدیر و تشکر است و لازم است همه مسئولان در سطوح بالا با موضعگیری‌ های مقتدرانه خود، دشمن را نا امید سازند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات از چند جهت اهمیت بیشتری دارد.
اولا دو انتخاب حساس و مهم است که دشمن در مورد هر دو برنامه دارد، دشمن تلاش دارد حداقل مجلس ششم را تکرار کند، و از طرفی تلاش برای نفوذ در خبرگان دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: به تعبیر برخی مراجع ثبت نام انسان‌های معلوم الحال و یا کم سواد و یا بی‌سواد در حوزه فقاهت، از طرفی در جهت تنزل دادن به جایگاه مجلس خبرگان است و از طرفی در جهت خدشه در جایگاه رهبری است و در یک دیدگاه کلان به دنبال تضعیف ارکان نظام و نفوذ در لایه‌های آن هستند.
وی تأکید کرد: بنا بر این توجه به معیارها در انتخاب بسیار ضروری است و برائت صریح از فتنه 78، 88 و فتنه مجلس ششم یکی از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح است.