دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

 پاسداری یک شغل مقدس و ادامه راه سید الشهداست.

جانبازان، تاریخ زنده ایران هستند.


نماز عبادی، سیاسی جمعه شهرستان خرمدره مورخ 23 اسفند ماه 1399 به امامت حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره با حضور مردم متدین و انقلابی برگزار شد.


امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به 1 اسفند 28 رجب؛ سالروز تأسیس "بنیاد شهید انقلاب اسلامی" به فرمان امام خمینی -روز بزرگداشت شهدا روز شهید و شهادت را  (1358ش) : گفت: #شهدا -حیات جاودانه دارند و حیات بخش جامعه هم هستند. هیچ کس به اندازه شهدا و خانواده‌های شهدا برگردن مردم و نظام حق ندارد.شهدا قهرمانان واقعی جامعه و الگوی قهرمانی و پهلوانی هستند. 


  ✅  حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور با اشاره به سالروز #ولادت_امام_حسین (ع) و روز پاسدار گفت: #پاسداران از #ارکان حفظ انقلاب بوده و هستند و بر این اساس تأسیس نهاد عظیم #سپاه، یکی از نقاط عطف تصمیمات امام راحل (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران بود. 


✅خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به تاریخ ولادت حضرت#ابوالفضل_العباس(ع)، گفت: جانبازی در مسیر حفظ اسلام و ارزش‌های دینی یک فرهنگ عمیق دینی و انسانی است. #جانبازان، تاریخ زنده انقلاب هستند که می‌توانند نقش مهمی در #انتقال_ارزش‌ها انقلاب اسلامی به #نسل_امروز ایفا کنند.


 ✅امام جمعه خرمده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با #گرانی‌ها گفت: اولین راه حل رفع گرانی‌ها احساس مسئولیت مسئولان اقتصادی است. 


✅ایشان در ادامه افزود: افزایش تولید و تشدید #نظارت‌ها و مبارزه با دلال‌بازی راه حل دیگر مبارزه با گرانی‌هاست. #قوه_قضائیه باید شعبه‌های ویژه‌ای برای مبارزه با #دلال‌بازی ایجاد کند و مردم از شخصیت انقلابی و محبوب آیت الله رئیسی چنین انتظاری دارند. 


✅ ایشان نظارت جدی بر داخل و خارج شرکت‌های دولتی را بسیار لازم و ضروری دانست وگفت: حقوق‌های نجومی بخش کوچکی‌ از حیف‌ و میل‌های شرکت‌های دولتی است. 


✅فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس در ارتباط با بررسی دقیق بودجه شرکت‌های دولتی برآورده نشده است؛ این در حالی است که بخش عمده تخلفات اقتصادی در این شرکت‌ها اتفاق می‌افتد. رسمیت دادن مجلس به فاصله پانزده برابری حداقل و حداکثر حقوق به دلیل استناد به رویه باطل تثبیت شده، به هیچ وجه قابل قبول نیست. مجلس انقلابی باید رویه‌های باطل گذشته را باطل می‌کرد. 


✅حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور با اشاره به اهمیت انتخاب انقلابی گفت: لازمه انتخاب انقلابی و در امان ماندن از فضای احساسی تبلیغات انتخاباتی، این است که مردم از هم اکنون به فکر شناسایی معیارهای کلی و مصادیق جزئی انتخاب باشند. 


✅امام جمعه شهرستان خرمدره با تحلیل عقب نشینی کشورهای اروپایی از قطعنامه ضد ایرانی گفت: عقب‌نشینی کشورهای اروپایی از #قطعنامه_ضد_ایرانی‌ در #آژانس_بین_المللی_انرژی_هسته‌ای، محصول #مقاومت_مردم ایران اسلامی بود و تنها راه ادامه این #پیروزی‌ها در آینده مقاومت است. 


✅ایشان افزود: #مقاومت هوشمندانه ایران در برابر تحریم‌ها و محدودیت‌های شیطنت‌آمیز و به اصطلاح هوشمندانه غرب، پیروزی‌‌های شیرین‌تری را به دنبال خواهد داشت. 


✅ وی با اشاره به دشمنی اروپا با ایران گفت: آمریکا و اروپا، ایران اسلامی را رقیب جدی برای خود در منطقه‌ می‌بینند و به هیچ عنوان از نقشه‌های فریبکارانه خود کوتاه نخواهند آمد. 


✅خطیب جمعه شهرستان گفت: اضمحلال دیروز داعش به عنوان رکن اقدام جنایتکارانه آمریکا و غرب در منطقه به دست #سردار_سلیمانی‌ها و #مهندس_ابومهدی‌ها و پیروزی‌های امروز #مردم_مظلوم و دست‌خالی #یمن در برابر ائتلاف جنایتکار #سعودی تحت پرچم مقاومت که با انقلاب اسلامی ایران در منطقه بلند شده، چیزی نیست که دشمنان بتوانند به آسانی از آن بگذرند. 


✅ایشان در ادامه گفت:کشوری مانند ایران که روزی با حکام دست نشانده غربی‌ها اداره می‌شد، امروز به یک قطب بزرگ قدرت در جهان تبدیل شده و به تعبیر #رهبر_فرزانه انقلاب، ضمن اضمحلال قطب شرق در پرتو انقلاب اسلامی توانسته است، قطب غرب را نیز به مرحله احتضار کشانده و در نقطه مقابل پرچم اسلام و آزادی را به اهتزاز درآورد؛ و باز این چیزی نیست که راضی‌کننده آمریکا و دشمنان دیگر این مردم عزیز باشد.  


 ✅ حجت الاسلام زاهدی پور گفت: حرکت هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های اروپا و عدم اطمینان به وعده‌ و وعیدهای آنان تضمین کننده ادامه پیروزی‌هاست. 


✅ایشان در پایان از قوه قضائیه و نیروی انتظامی به خاطر بازداشت عاملان ترانه مبتذل که تلاش در منحرف کردن کودکان و خانواده داشت، تشکر کرد و گفت: انتظار این است که این افراد با اشد مجازات تنبیه شوند.

لابالی های فرهنگ برهنگی، فحشا و ابتذال نباید احساس امنیت کنند.

ادامه مطلب ...

 جلسه بصیرت افزایی سیاسی کاکنان (تحلیل مسائل سیاسی روز) و کلاس فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره در نیروی انتظامی شهرستان خرمدره مورخ 20 اسفند 1399 به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم (ص) ادامه مطلب ...

 بازدید حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره  از اداره گاز شهرستان  مورخ 20اسفند 1399 ادامه مطلب ...

 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان #خرمدره به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه خرمدره و با حضور آقای محمدی فرماندار شهرستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی در حسینیه دفتر امام جمعه شهرستان با موضوع #راهکارهای_ترویج _فرهنگ_فرزند_آوری و #شناخت_آسیب_های_کاهش_جمعیت در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۹ برگزار گردید


قال رسول الله (ص):"تناکحوا و تناسلوا اباهی بکم الامم یوم القیامه"


✅حجت السلام والمسلمین #زاهدی_پور:

عید #مبعث، عید #عقلانیت است، چرا که امیرالمومنین علی(علیه السلام) #فلسفه_بعثت را نشانه عقلانیت و کشف #ذخایر عقلانیت شمرده اند.

اگر در زمان #جاهلیت دختران زنده به گور میشدند، این نشان از عدم وجود عقلانیت بوده، در این مسئله باید گفت که قبل از دفن شدن دختران، این #عقلانیت بود که #دفن شده بود.


✅عقلانیت عین #عاطفه است، این که امروزه عقل، جدای از عاطفه شمرده می شود، عین بی عقلی است.


✅عده ای کم خرد بر این مسئله خرده می گیرند و می گویند، ما که امت نبوی هستیم چرا این همه مشکل داریم؟ باید گفت که: اولا امت ما، در اسم نبوی است ولی در عمل نبوی نیست، ثانیا: بحث #مقایسه با #غرب است که عامل بسیاری از مشکلات می باشد.


✅#لایحه رفع خشونت که علیه زنان وجود دارد، متناسب با #نظریه_های غرب است، که جای تاسف دارد، لوایح این چنینی باید برگرفته از #نهضت_انقلاب باشد، که اگر این گونه عمل شود قطعا موفقیت آمیز خواهد بود.


✅از محصولات اندیشه های #غربی می توان به کاهش ۳۷ درصدی #ازدواج اشاره کرد که جای تامل دارد.


✅از سال ۶۷ که جمعیت در حال رشد بود، متاسفانه با نظریه های اشتباه و پیروی از #نظریات_غربی، جمعیت روز به روز کاهش یافت.


✅از دو جهت می توان به کاهش جمعیت نگاه کرد:۱_خوشبینانه: که می توان گفت برای کنترل بوده

۲_ بدبینانه: که نشان از نفوذ می باشد


✅مسئله کنترل جمعیت به گونه ای برای جامعه مضر است، که باعث #استغفار_رهبری از طرف عاملان آن بود.


✅اولین کنفرانسی که برای کنترل جمعیت برگزار شد در #اسرائیل بود، که خود نشان از عمق فاجعه است، چرا که اسرائیل از جمعیت جوان منطقه واهمه دارد، سردمداران اسرائیل می دادند که #رشد_جمعیت جوان #منطقه و فلسطین یعنی #نابودی اسرائیل.


✅در کمال تعجب می بینیم که، ایرانی که همیشه از طرف نهادهای بین الملل #تحریم بوده در مسئله کنترل جمعیت از طرف سازمان ملل مورد #تشویق قرار می گیرد و گاها #کمک_هایی هم در این رابطه دریافت می کند.


✅عاملان کنترل جمعیت برای توجیه عمل خود به روایت مذکور پیامبر(ص) اشاره می کنند و می گویند که ما هم اکنون زیاد هستیم و دیگر نیازی به افزایش جمعیت نداریم، در جواب آن ها باید گفت که پیامبر که فرموده من به سبب زیادی جمعیت مباهات می کنم، در روز #قیامت است نه در دنیا.


✅بعضی ها برای کنترل جمعیت مسئله #کیفیت تربیت را مطرح می کنند که #رهبری فرمودند، #تربیت_فرزند کم به مراتب از تربیت فرزند زیاد سخت تر است.


✅نسبت به #رشد جمعیتی جهانی، ما واقعا عقب هستیم، حتی به گزارش وزیر بهداشت سرانه تولد ۱/۸ می باشد که این نشان از این است که ما حتی جمعیت #جایگزین هم نداریم.


✅طبق آمارهای موجود طی ۳۰ سال اخیر نرخ #باروری ۷۰ درصد کاهش یافته، همچنین طی سال های ۸۷ تا ۹۷ #ازدواج تا ۳۷ درصد #کاهش را نشان می دهد که #فاجعه است.


✅یکی از #مضرات کاهش جمعیت، مسئله #امنیتی است، چون هنگام کاهش جمعیت و نیاز به نیروی کار، #مهاجر به کشور زیاد می شود و این خود زمینه ساز #جاسوسی و #شورش در کشور می شود که می توان به عنوان مثال به #فرانسه اشاره کرد. 


✅همچنین کاهش جمعیت باعث افزایش #سن_کار شده و این خود باعث بروز #مشکلات زیاد می شود.


✅در پایان جلسه، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان به #آمارهای موجود اشاره کرد که نشان از کاهش جمعیت و ازدواج دارد، همچنین سایر مسئولین به راهکارهایی برای حل مشکلات مربوطه اشاره کردند.

ادامه مطلب ...

 افتتاح و بهره برداری از  بزرگترین باغ گردوی کشت باف خاورمیانه به وسعت دویست هکتار ، وابسته به مجتمع کشت و صنعت خرمدره با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام‌جمعه شهرستان خرمدره، دکتر سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ، آیت الله خاتمی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، حقیقی استاندار زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان ادامه مطلب ...