دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

جشن انقلاب در شرکت کالسیمین انگوران

به مناسبت دهه مبارک فجر جشن انقلاب در شرکت کالسیمین انگوران با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.

 

افتتاح نمایشگاه عکس خاطرات و دستاوردهای انقلاب+عکس

نمایشگاه عکس ، خاطرات و دستاوردهای انقلاب امروز با حضور مسئولین شهرستان درمحل  سالن اداره فنی وحرفه ای ماهنشان به همت کمیته دانشجویی ،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، وفنی وحرفه ای افتتاح شد.

طرح هادی روستای قره باتلاق کلنگ زنی شد

 مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، طرح هادی روستای قره باتلاق از توابع بخش مرکزی شهرستان ماه نشان با حضور  حجت الاسلام ولمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، آقای صفری فرماندار شهرستان و جمعی از مسولین شهرستانی روز دوشنبه مورخ 1393/11/13 مصادف با دومین روز ایام ا... دهه فجر  کلنگ زنی گردید.

جشن انقلاب در روستای قره باتلاق

روز دوشنبه مورخ 1393/11/13 مصادف با دومین روز از ایام اله... دهه مبارک فجر جشن انقلاب در مسجد روستای قره باتلاق از توابع بخش مرکزی شهرستان ماه نشان با حضور حجت الاسلام ولمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، آقای صفری، فرماندار شهرستان، آقای رسولی بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسولین شهرستانی برگزار گردید.
جشن انقلاب با حضور امام جمعه و فرماندار و مسؤولین شهرستان ماه نشان و اهالی و دانش آموزان و فرهنگیان مدارس روستای قره باتلاق در مسجد این روستا باشور و نشاط و اجرای سرود دانش آموزان ابتدایی و متوسطه مدارس این روستا برگزار شد.
 

در این جشن حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه  شهرستان در سخنانی به اهمیت فرهنگ و لزوم توجه و رعایت شاخص های فرهنگی در تمام شؤون زندگی به خصوص در جشن ها اشاره داشتند.

در پایان این مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر از دانش آموزان برتر امتحانات نوبت اول توسط مسولین شهرستانی تجلیل گردید و سپس نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان  اقامه شد.

 

گزارش تصویری از برگزاری جشن بزرگ انقلاب درماهنشان

جشن بزرگ انقلاب در شهرستان ماهنشان با حضور  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین و هنرمندان صدا وسیمای اشراق استان زنجان برگزارشد.در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جایگاه رفیع علما و روحانیت در انقلاب و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و خاطر نشان کردند برای رواج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و بین مردم لازم است رهبری جامعه اسلامی در دست علمای دینی و روحانیت باشد .