دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

امام جمعه #خرمدره: #ترویج_فرهنگ_غدیر در متن زندگی مردم و پرهیز از مظاهر #فرهنگ_منحط_غربی، تضمین کننده ی #سلامت_معنوی و سعادت جاودانه ی جامعه ی بشری است.

جلسه ی #ستاد_برنامه_ریزی_دهه_ی_ولایت و #بنیاد_غدیر شهرستان #خرمدره به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه و رئیس بنیاد غدیر شهرستان و با حضور آقای محمدی فرماندار دبیر بنیاد غدیر شهرستان و حضور سایر اعضای ستاد برگزار شد.

⏪امام جمعه شهرستان #خرمدره با اشاره به اینکه معیار برای زندگی و حرکت، مسیری است که #ائمه (علیهم السلام) مشخص کرده اند گفت: فارابی در بحث لذت می گوید، لذت حقیقی لذتی است که هر موجودی متناسب با هدف گذاری که برایش تعیین شده حرکت کند و به آن برسد، و هنگامی که به آن لذت رسید مساوی با #سعادت است، البته که در این راه موانعی مانند اهداف شهوانی و حیوانی وجود دارد که انسان می تواند با الهی کردن نیت خود بر آن ها غلبه کند.

⏪رئیس بنیاد شهرستان در ادامه به سخن امام علی (ع) اشاره کرد که حضرت می فرمایند: انسان دارای دو بعد است، یکی #بعد_حیوانی و دیگری #بعد_ناطقیت که منظور از ناطقیت صرف سخن گفتن نبوده و به معنای متفکر بودن می باشد، کسی که بر بعد #ناطقیت غلبه کند می تواند به مقام بالاتر از فرشتگان برسد ولی در نقطه ی مقابل اگر شهوات را غلبه دهد بدتر از حیوانات می شود.

⏪حجت الاسلام #زاهدی_پور با تاکید بر لزوم #موعظه در سطح جامعه گفت: باید قبول کنیم که مقداری از موعظه در جامعه کم شده که خود این عامل بسیاری از #مشکلات می باشد.

⏪وی در ادامه با انتقاد از #غرب_زدگی بعضی افراد گفت: عده ای گمان می کنند که اگر مثل غربی ها حرکت کنیم #سعادتمند می شویم، ولی این افراد از این نکته غافلند که غربی ها حتی افرادی که به بالاترین سطح مادی رسیده اند، سیاستشان برآمده از فرهنگشان می باشد و این #فرهنگ_غرب است که دارای مشکل است و فرهنگ غرب برآمده از #فرهنگ قتل_و_غارت می باشد و آمار و ارقامی که در کشورهای مختلف مثل عراق، افغانستان و... درباره ی جنایات آن ها وجود دارد نمود همین #فرهنگ است ولی در نقطه ی مقابل این سیاست ماست که فرهنگ ما را شکل میدهد.

⏪وی ادامه داد: عده ای بر این باورند که اگر رابطه ی خوبی با آمریکا داشته باشیم وضعیت ما بهتر می شود، ولی باید واقع بین بود چرا که کشوری مثل مصر که در ظاهر رابطه ی خوبی با آمریکا دارد و در اصطلاح نوکر آمریکاست، با این وجود در همه ی زمینه ها #عقب_مانده و پیشرفتی برای آن ها نداشته است، و باید به این نکته اشاره کرد که #وابسته_ی_غرب شدن یعنی اینکه ما هم مثل کشور مصر نوکر غرب شویم که با #فرهنگ_الهی ما منافات دارد.  

⏪حجت الاسلام #زاهدی_پور در ادامه به جایگاه والای #ولایت اشاره کرد و گفت: در #جایگاه_ولایت همین بس که خداوند در #قرآن_کریم خطاب به #پیامبر (ص)  فرموده اند، اگر #ولایت را ابلاغ نکنی، دین را ابلاغ نکرده ای.

⏪وی در پایان از پیشنهادات #مسئولان مربوطه استقبال کرد و گفت: باید مسئولان مربوطه تمام اهتمام خود را به کار گیرند تا #مراسمات و جشن های پیش رو با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

غبار روبی مزار #شهدای_گمنام شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان به مناسبت سالروز تأسیس #شورای_نگهبان مورخ 26 تیر 1400

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان در جمع کارکنان شبکه بهداشت شهرستان  در جوار #مزار_شهدای_گمنام شهرستان با موضوع #عفاف و #حجاب مورخ 26 تیر 1400

دیدار آقای داودی رئیس محترم #کمیته_امداد_امام_خمینی (ره) شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره

افتتاح

حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره در مراسم آئین واگذاری 30 واحد مسکونی در استان #زنجان  همزمان با 2075 واحد مسکونی در #کشور به افراد دارای #معلولیت و #مددجویان تحت پوشش #سازمان_بهزیستی کشور به صورت #ویدئو_کنفرانس توسط جناب آقای دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور
به مناسبت #هفته_بهزیستی
23 تیر 1400