دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

اقامه نماز ظهر و عصر در دبستان شهید علی کاکائی 24دی 92

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در مدرسه ابتدایی شهیدعلی کاکائی حضور یافته و نماز ظهر و عصر را به همراه دانش آموزان آن مدرسه اقامه کردند. 

 

مراسم یادواره شهدای مادآباد شهرستان ماهنشان 25دی92

 در این مراسم که به همت حوزه بسیج مقاومت شهرستان ماهنشان در پایگاه روستای مادآباد با حضور اهالی روستا و مسئولان شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در این مراسم حضور یافته و سخنرانی کردند.حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) شهدا را احیاگر راه انبیاء دانسته و فرهنگ شهادت را نجات بخش و عزت بخش جامعه اسلامی معرفی کردند.ایشان تأکید کردند که فرهنگ شهادت و ایثارگری،رمز پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی میباشد.امام جمعه ماهنشان افزودند: اگر شهادت و فرهنگ آن در جامعه جهانی اسلام ترویج پیدا کند، می تواند تحولی عظیم ایجادکرده و غربی های را نا امید سازد.

 بعد از پایان مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه برخی از مسئولین با خانواده شهدای مادآباد دیدار کردند.

 


جلسه با اصناف و اعضای ستاد نماز جمعه 16دی 92 شهرستان ماهنشان

جلسه با اصناف و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان ماهنشان در محل دفتر امام جمعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته حوزه و آموزش و پرورش15 دی92

کارشناس دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان از جلسه همکاری حوزه های علمیه با آموزش پرورش ماهنشان خبر داد.

 علی امیری  روز یکشنبه 15 دی ماه سالجاری با اعلام این خبر افزود: جلسه همکاری حوزه های علمیه با آموزش پرورش روز یک شنبه15 دی ماه سالجاری به ریاست حجت‌الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان  و سایر اعضاء در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شدحجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه نیز به عنوان سخنران این جلسه به بررسی کلی موضوعات مطرح شده پرداخت و به همکاری هر چه بیشتر این دو نهاد تاکید کرد.ایشان در ادامه سخنان خود به معرفت دینی در بین فرهنگیان و دانش آموزان اشاره و فرمود: معرفت دینی معرفتی است که انسان از طریق دین و درباره  دین به دست می‌آورد . یعنی با شناخت دین و آگاهی از آن می‌توان به نوعی شناخت دربارة هستی (انسان‌، طبیعت و خداوند) دست یافت‌ .

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان 14دی 92

 

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان در دفتر امام جمعه ماهنشان با حضور امام جمعه ،فرماندار و سایر مسئولین ادارات برگزار شد. در این جلسه امام جمعه شهرستان با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و فضیلت این ماه مبارک و تقارن آن با دهه مبارکه فجر را مایه خیر برکت دانست و هویت بخشی و تجدید هویت برای جامعه ایران را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست .در پایان محمدپور فرماندار شهرستان ماهنشان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول از کلیه مسئولان و روسای ادارات شهرستان خواستند نهایت تلاش خود را درجهت تدوین و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر بکار گیرند و نتایج آن را به فرمانداری ارسال نمایند. در پایان این جلسه 17کمیته برای انجام مراسم گرامیداشت دهه فجر تشکیل گردید و آیین نامه اجرایی آن به اعضای کمیته ها ابلاغ گردید.