دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور :
دشمن برای ضربه زدن به مبانی نظام اسلامی، در صدد است اسلام منهای روحانیت را ترویج کند؛ امام راحل (ره) فرمود: #اسلام_منهای_روحانیت، #اسلام_آمریکایی است.
#مفسر_نمایان نهضت آزادی، نقش زیادی در این زمینه داشتند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره با موضوع #بصیرت در #انتخابات در حضور #اساتید و #طلاب حوزه علمیه #حضرت_معصومه سلام الله علیها خرمدره و #تجلیل از اساتید به مناسبت #روز_معلم

دیدار اعضای #ستاد_ائتلاف شهرستان #خرمدره با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه #خرمدره در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۲۶ در حسینیه ی امام خمینی (ره)

⏪امام جمعه خرمدره ضمن تشکر از حضار محترم و تبریک #عید_سعید_فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: حرکت #انقلابی که در سطح شهرستان وجود دارد، فارغ از هر نتیجه، عملی مبارک بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

⏪حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به #جایگاه_روحانیت در نظام حاکمیتی اسلام و دخالت افراد غیر روحانی در فعالیت های تخصصی دینی گفت: دشمن برای ضربه زدن به #مبانی_اسلامی، درصدد است، اسلام منهای روحانیت را ترویج کند، #امام_راحل(ره) فرمود: اسلام منهای روحانیت، #اسلام_آمریکایی است، #مفسر_نمایان نهضت آزادی، نقش زیادی در این زمینه داشتند، همچنین یکی از عادت های غلطی که بین مردم مرسوم شده، #امام_جماعت شدن هر شخصی غیر از روحانیت می باشد، که این همان خواسته ی دشمن است که کاری خطرناک مخصوصا برای #انقلاب است.

⏪رئیس شورای فرهنگی شهرستان، #تدبیر_و_مدیریت را دو #رکن_اساسی در #حکومت_دینی شمرد و گفت: اگر مبانی نظری حل شود، اعتقادات هم درست می شود، که نتیجه ی آن #انتخاب فرد اصلح است.

⏪وی در ادامه #افزایش_قیمت خودرو و لوازم خانگی را از مصادیق مهم بی تدبیری و سو مدیریت دانست و تاکید کرد: ابتدا که افزایش قیمت این دو محصول کلید خورد، آن را مربوط به #افزایش_قیمت_ارز می دانستند، ولی اکنون که قیمت ارز سیر نزولی پیش گرفته باز هم شاهد افزایش قیمت این محصولات هستیم، که ناشی از #بی_تدبیری است، که خود این مطلب هم نشات گرفته از کم کاری #افراد_انقلابی می باشد.

⏪حجت الاسلام #زاهدی_پور یکی از راه های اصلی #تقویت جبهه ی انقلاب و آسیب زدایی از این جبهه را #تبیین مبانی شناختی و معرفتی و نظری #نظام_اسلامی و تعمیق ارزش های بنیادین آن بر شمرد و وظیفه ی مهم #نیروهای_انقلابی را یک وظیفه ی مستمر و غیر مقطعی دانست و تاکید کرد: محدود کردن فعالیت های نیروهای انقلابی به زمان #انتخابات یک خطای مهم است، چرا که نیروهای انقلابی باید به صورت همه جانبه و به ویژه بعد از انتخابات با روش های مختلف از جمله تشکیل کار گاه های تخصصی اقشار مختلف جامعه، به ویژه #جوانان را با اصول مبانی آشنا سازند.

⏪وی در ادامه حرکات احساسی و مقطعی را از آسیب های مهم #انقلابی_گری دانست و گفت: اینکه می بینیم در برخی #انتخابات، انتخاب های غیر عقلانی صورت میگیرد به این معناست که انقلابی گری به صورت بنیادین به یک #فرهنگ عمومی تبدیل نشده است.

⏪امام جمعه خرمدره با اشاره به روایت "کلکم راع و کلکم مسئول" گفت: از ویژگی های مهم #مردم_سالاری_دینی، مسئولیت در برابر خداست و بر همین اساس به تعبیر حضرت علی (ع)، #انتخاب اصلح با شایسته گزینی مهمترین معیار پیشرفت و بالندگی یک حکومت بوده و از سوی دیگر #انتخاب افراد ناشایست و ناتوان موجب افول و عقب ماندگی یک نظام حاکمیتی است.

#تودیع و #تکریم مهندس #هاشمی_نژاد و #معارفه مهندس #ابراهیمی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره و مهندس #خواجه_ای مدیر کل #بنیاد_مسکن_انقلاب_اسلامی استان #زنجان مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

دیدار دکتر موسوی مدیر کل هلال احمر استان زنجان به همراه همکاران با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره مورخ 26 اردیبهشت 1399