دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

نماز جمعه 29 مرداد1400

راه موفقیت #دولت_سیزدهم توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است

امام جمعه خرمدره گفت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی #رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند.

به گزارش #خبرگزاری_فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره به برگزاری پرشور عزاداری #دهه_اول_محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری ثابت کرد که هیچ گونه تقابلی بین برگزاری مناسک و مراسمات دینی به عنوان یک ضرورت غیر قابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد.

امام جمعه خرمدره با اشاره به تعطیلی‌های کشور با تصویب ستاد کرونا گفت: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و افزایش‌ مسافرت‌ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه با تبیین مسائل مربوط به #واردات_واکسن به کشور افزود: واردات واکسن به هیچ وجه ممنوع نبوده و بلکه #واکسن_آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا، چه به لحاظ #امنیت_بیولوژیکی و چه به لحاظ #عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی بوده است.   

زاهدی پور با اشاره به #رفع_موانع واردات واکسن کرونا از سوی دشمن بعد از #تولید_واکسن_بومی گفت: این اقدام نوعی #جنگ_سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان‌هاست.

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: #دشمنان_ملت_ایران به ویژه آمریکا از تولید واکسن کرونا در ایران عصبانی هستند و با سیاسی‌کاری‌های اخیر تلاش در زیر سؤال بردن این #افتخار_ملی هستند.

وی ادامه داد: حربه تحریمی دشمن در #بازار_واکسن نشان داد که خنثی سازی تحریم‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی ساده لوحان فکر می‌کنند که با واردات ۱۵۰ میلیون دوزی #واکسن_کرونا، دیگر نیاز به واکسن کرونا و تولید آن نداریم، ادامه داد: این در حالی است که قطعاً #ویروس_کرونا مانند #ویروس_آنفلوانزا، سال‌های سال خواهد ماند.

وی با اشاره به تشکیل #دولت_سیزدهم گفت: طبق فرموده رهبر حکیم #انقلاب_اسلامى، دولتى با ویژگى «مومن بودن» و «جوان و با نشاط بودن» و «کار بلد بودن»، سه شاخصه اصلى دولت سیزدهم باید باشد تا براى «دردهاى مزمن جامعه» راه علاج بجوید.

حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور با اشاره به تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم اظهار داشت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی #رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم #مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات کشور #افغانستان و روی کار آمدن #طالبان در این کشور گفت: مقایسه وضعیت افغانستان با #سوریه و #عراق و امثال آن توسط برخی سیاسیون نشان از #عدم_درک_سیاسی درست آن‌ها بوده و در عین حال هدف برخی‌ها از مقایسه افغانستان با سوریه و عراق، زیر سؤال بردن #محور_مقاومت و #دفاع از حرم اهل بیت است.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره در #نیروی_انتظامی شهرستان مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام‌ جمعه شهرستان #خرمدره در #هیئت_انصار_الحسین (ع) هیدج
مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

مراسم #کاروان_عاشورائیان_خرمدره با تصویر برداری #شبکه_اشراق و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره مقابل مسجد سید الشهدا (ع) مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار گردید.