دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

خطبه نماز جمعه 16خرداد93 شهرستان ماهنشان

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  اقامه شد.

جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان13خرداد93

جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مراسم ارتحال امام راحل (ره) درشهرستان ماهنشان برگزارشد

بیست و پنجمین سالگرد ارتحال معمارکبیرانقلاب اسلامی در مسجد ولیعصر(عج) شهرستان ماهنشان با حضور مسئولین ادارت و مردم شهید پرور ماهنشان برگزارشد.به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان: حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) را تسلیت گفت :و امام راحل را یک فیلسوف، اندیشمند و یک نخبه یادکرد.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با اندیشه ناب خود توانست ایران اسلامی را تاکنون استوار نگه دارد.

وی افزود: امام راحل با بصیرت مردم را از جاهلیت و تاریکی زمان خصوصا از ستمگری های پهلوی و شاهنشاهی نجات داد.

حجت الاسلم زاهدی پور یاد و خاطره امام (ره) گرامیداشت واذعان کرد: یادوخاطره آن بزرگوار هرگز از ذهن ملت غیور ایران بیرون نخواهد رفت.

امام جمعه شهرستان ماهنشان اظهارکرد: جوانان و نوجوانان باید از معمار کبیرانقلاب اسلامی الگو بگیرند.چراکه حضرت امام (ره) از همه جهات نمونه وتمام احکام اسلامی را خود عملی کرد.

شایان ذکر است : این مراسم با مرثیه خوانی وسوگواری در مدح امام وشهدای 15خردادبه پایان رسید.

 

خطبه نماز جمعه شهرستان ماهنشان 9خرداد93

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  اقامه شد.
امام جمعه ماهنشان گفت: امام راحل تئوری انقلاب وحکومت اسلامی راتدوین کردند.حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی بااشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهارکرد: امام (ره) یک امانت گرانبها درمیان مردم ایران بجای گذاشتند وهمچنین به ایران اسلامی عزت دادند.
وی افزود: 2500سال حکومت شاهنشاهی از رأس تا انتها آلوده درایران حاکمیت کردکه امام خمینی (ره) آزادگی والگو بودن ایران اسلامی را به ارمغان آوردند وهمچنان ایران اسلامی برای آزادگان الگو وآرمان است وآنهایی که دربرابر آمریکا قدعلم کرده بودندسرتسلیم فرود آورده وازایران الگو گرفتندکه این خیلی مهم می باشد .
وی بیان کرد: البته درایران مشکلاتی هست که به ذات انقلاب برنمی گردد بلکه به مشکلات فرهنگی مربوط می شود که ان شاءالله آن هم اصلاح می شود، مردم ایران 2500سال طاغوتی زندگی کرده اند که یکسری فرهنگ های طاغوتی با قی مانده است .
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درغرب وکل عالم بی نظیر است ،انقلاب هایی که درغرب وبلوک شرق اتفاق افتاده اولا همه محکوم به شکست ونقطه شروع آنها غلط بوده است ،اما انقلاب اسلامی بی نظیر واز نظر تئوری بی بدیل می باشد .
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: امام (ره) نظریه ها واحکام اسلامی را خود به صورت عملی انجام داده اند .
وی اظهارداشت : باید از نگاه کلی وکلان به این انقلاب نگریست تا معیار ها وشاخصه های آن واضحتر شود واینکه دنیای استکبار وغرب با این انقلاب دشمن هستند .
امام جمعه ماهنشان بیان کرد: همین که 6کشور ابرقدرت  دنیا دربرابرایران هستند،این نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هست .
وی اضافه کرد: تحلیل گران می گویند رهبری امام جهانی است وجانشین ایشان هم امام خامنه ای مدظله العالی هم رهبری جهانی است .
وی درادامه توصیه کرد: مردم ومسئولان محکم درمقابل نااهلان نظام بایستند وپشتیبان رهبروانقلاب باشندواقتصادمقاومتی با وحدت حقیقی به تحقق می رسد .
وی درادامه بااشاره به مناسبت های دیگر خردادماه اظهارداشت : 3شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) وروز پاسدار است که امام دست خالی درراه دین جان را فدا کردندواین خود الگویی برای کسانی می باشد که می گویند با دست خالی نمی شود کاری انجام داد.
وی به سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) وامام سجاد (ع)  نیز اشاره کرد وابراز کرد: حضرت ابوالفضل (ع) بصیرت داشتند وامام خود رابا آگاهی پشتیبانی کرد.
وی به بازگشت آزادگان هم اشاره ی داشت وعنوان کرد: زندگانی و خاطرات آزادگان ازجمله ابوترابی را مطالعه کنید و ببینید دراردوگاه عراق چه تحولاتی را بوجود آوردند.

با فتح خرمشهر اجازه پیشروی به خاک ایران از رژیم صدام گرفته شد

امام جمعه ماهنشان گفت: با فتح خرمشهر اجازه پیشروی به خاک ایران از رژیم صدام گرفته شد. حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان امروزدرگفتگوبا خبرنگاراوج بیداری افزود: فتح خرمشهر نشان از اقتدار، عزت و انسجام مردم و نیروهای مسلح است.وی با اشاره به اینکه امنیت ملی و عزت ملی کشورمان در گرو فتح خرمشهر بود، بیان کرد: به همین دلیل امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.وی اظهارداشت:  در زمان اشغال خرمشهر انقلاب اسلامی ایران به تازگی پیروز شده بودوتوطئه دشمنان در جنگ تحمیلی آسیبی برای انقلاب به شمار می‌آمد.امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمنان کشورمان رژیم صدام را برای حمله به ایران تقویت کردند، افزود: در این زمان بخشی از خاک پاک کشورمان اشغال شد و این اشغال عزت و اقتدار ملت ایران را جریحه‌دار کرد.وی با اشاره به اینکه کشورمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ‌های مختلف بخشی از خاک کشورمان را واگذارکرده بود، گفت: فتح خرمشهر توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان اثبات کرد.وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مواردی کشورمان بدون جنگ قسمتی از خاک ایران را به دیگران واگذار کرده بود، یادآور شد: نیروهای عراقی و رژیم صدام در خیال خام خود تصور می‌کرد می‌تواند خرمشهر را برای همیشه به اشغال خود درآورد اما رزمندگان غیوروباایمان توانستندبایاری خداخرمشهرراازچنگال دشمنان بگیرندوبه همه ثابت کنندکه با توکل به خداوندمتعال بادست خالی هم می شود ازاسلام دفاع کرد.وی آزادسازی خرمشهررا از چند جهت برای کشورمان دارای اهمیت دانست واظهارکرد: استان خوزستان به عنوان بخش کشاورزی حاصلخیز در کشورمان محسوب می‌شود،به همین دلیل این منطقه از اهمیت بالایی بری کشورمان برخوردار است.وی استخراج نفت از استان خوزستان را یکی دیگر از دلایل اهمیت بالای این منطقه عنوان کرد و بیان داشت: با اشغال خرمشهر دشمن اجازه استخراج نفت را به کشورمان نمی‌داد و به همین دلیل آزادی خرمشهر به لحاظ اقتصادی نیز برای کشومان از اهمیت بالایی برخوردار بود.