دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

پیام امام جمعه شهرستان خرمدره به مناسب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا

بسمه تعالی

مردم به کسانی رأی بدهند که طعم فقر را چشیده باشد

‍ مردم به کسانی رأی بدهند که طعم فقر را چشیده باشد

⏪امام جمعه #خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که #فقر و #بی‌_عدالتی برچیده شود، باید درست #انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی #رأی دهند که طعم فقر را چشیده و در کارنامه خود #سابقه_فساد_ستیزی داشته باشد.


⏪به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به #انتخابات و نقش آن در تامین خواسته‌های مردم، اظهار کرد: اصلی‌ترین ساختار حکومتی که باید برای تأمین #عدالت و #مبارزه با فساد اقدام کند، #دولت و قوه مجریه است.


⏪امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که فقر و بی‌عدالتی را برچیده شود، باید درست #انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی #رأی دهند که #طعم_فقر را چشیده و در #کارنامه خود سابقه فساد ستیزی داشته باشد.
وی با بیان اینکه #مردم_ایران به دنبال دولتی هستند که تأمین کننده #عزت برای #جهان_اسلام و ایران و موجب ذلت جبهه کفر، نفاق و استکبار باشد، تصریح کرد: #ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های آنها باید اولویت دولت باشد.


⏪زاهدی پور با اشاره به حضور #ناو_گروه #نیرویی_ریایی #جمهوری_اسلامی_ایران در آب‌های بین المللی از جمله #اقیانوس_اطلس شمالی ادامه داد: حضور ناوگروه نیروی دریایی #ارتش_جمهوری_اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس اطلس شمالی، نمودی دیگر از #اقتدار_ایران_اسلامی است.


⏪امام جمعه خرمدره با بیان اینکه #اقتدار_ایران_اسلامی امروز مرزهای منطقه‌ای و بین المللی را در نوردیده و این #اقتدار محصول #ایمان و #مشارکت_مردم در صحنه حکمرانی است، اظهار داشت: تلاش دشمنان برای تضعیف #انتخابات هم نشان از حرکت منفعلانه آن‌ها در برابر #اقتدار_ایران_اسلامی است.


⏪وی با بیان اینکه #حضور_مردم در #حماسه_انتخابات، #مظهر_اقتدار_ایران مبتنی بر ولایتمداری است، تصریح کرد: #انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات در هر کشوری است و مردم با حضور و #مشارکت خود در انتخابات نقش خود را در #حاکمیت و #اداره_کشور به خوبی اعلام می‌کنند.


⏪زاهدی پور در ادامه به #زوال_دولت_نتانیاهو و انتخاب دولتی منفعل و بدون انسجام در #سرزمین‌های _اشغالی اشاره کرد و گفت: این امر نشان دهنده ضعف مفرط در #رژیم_اشغالگر_قدس بوده و به روشنی مشخص می‌سازد که این رژیم توان تعبیر خواب‌های تعبیر نشدنی نتانیاهو را نداشته و رو به #زوال است.

حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور #امام_جمعه شهرستان #خرمدره در پای صندوق های رأی، مکان مسجد حضرت رسول الله (ص)
10:00
28خرداد1400

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره در جمع #بسیجیان پایگاه #شهید_کلاهدوز با موضوع #انتخابات_۱۴۰۰

دیدار جناب آقای جمادی رئیس #آموزش_و_پرورش شهرستان #خرمدره به همراه همکاران با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۴