دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

مراسم زیارت عاشورا و احسان حلیم در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان

مراسم زیارت عاشورا و احسان حلیم به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه وموسئس مدرسه علمیه زینب کبری(س) ماهنشان برگزار شد.

 

 

 

 

 

سخنران قبل از خطبه نمازجمعه شهرستاان ماهنشان

سخنران قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ماهنشان جناب سرگرد نوروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا

صبحگاه مشترک ناجا در شهر ماهنشان

به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک ناجا با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

مشروح خطبه های نماز جمعه ماهنشان مورخ 97/7/6

??حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور? امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یادو خاطره شهدای تروریستی اهواز، گفت: حمله تروریستی اخیر در اهواز آن هم زمانی که نیروهای مسلح حاضر با اسلحه‌ خالی رژه می‌روند، نشان از زبونی و ضعف و ذلت دشمنان این مرز و بوم است.
?وی افزود: هدف دشمن از این حمله کمک به جنگ اقتصادی و تضعیف روحیه مردم و ایجاد تفرقه بود که به حول و قوه الهی این تیر آن‌ها هم به سنگ خورد و این عملیات به نمادی از بصیرت و شهادت‌طلبی تبدیل شد. حضور یکپارچه مردم در محکومیت این حمله‌ای مذبوحانه و حضور در تشییع جنازه شهدای این حادثه حقیقتاً دشمن را ناامید کرد.
?امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امروز همه مردم ایران منتظر انتقام سخت از عاملان این حمله تروریستی هستند و همصدا با طاها، شهید چهار ساله این حملات با قدرت و ابهت تمام لبیک یا حسین سر می‌دهند. البته این گونه حملات و موضعگیری‌های شرم‌آور برخی کشورهای منطقه و به ویژه آمریکا بار دیگر چهره کریه آن‌ها را نشان داد و تفسیری مجدد از حقوق بشر بی‌خاصیت آن‌ها بود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: سخنرانی‌ و موضعگیری رئیس جمهور محترم در سازمان ملل سندی دیگر بر اقتدار ایران اسلامی و در عین حال افشاگر بخشی از شناسنامه سیاه دشمنان ایران به ویژه آمریکا بود. مخصوضاً بخشی از سخنرانی ایشان که تفکری نازیستی و نژاد پرستانه آمریکا را ترسیم می‌کرد.
و البته در نقطه مقابل سخنان پر از تناقض ترامپ که بخشی از آن که موجب خنده و استهزاء حاضران شد، تکمیل کننده سخنان رئیس جمهور محترم در معرفی آمریکا بود. حقیقتاً در این اجلاس ترامپ بیش از هر کس دیگر، بر طبل رسوایی آمریکا کوبید.
وی افزود: در عین حال تذکر این نکته لازم است که دشمنی آمریکا با ایران منحصر در ترامپ نبوده و همه رؤسای جمهوری و دولت‌های آمریکا سهم خود را در دشمنی با ایران اسلامی ایفا کرده‌اند. و از این روست که باز تأکید می‌کنیم که هر گونه مذاکره با چنین دولت بی‌منطق و وحشی کاملاً‌ اشتباه است. همچنانکه تجربه تلخ برجام این مدعا را به روشنی اثبات کرد؛ چرا که اگر برجام نبود، قطعاً تحریم‌های امروز آمریکا نمی‌توانست به شدت امروز تأثیرگذار باشد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: از این رو پیوستن به پیمان‌هایی مانند fatf که آمریکا در یک طرف آن قرار می‌گیرد، ضمن آن که با هیچ منطق و عقل سلیمی قابل توجیه نیست، خیانت به آرمان‌های نظام و خون شهیدان نیز محسوب می‌شود.|
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: باید در ارتباط با مسائلی مانند لوایج مربوط به پولشویی دقت کنیم، کارشناسان متفق القول هستند که دلیل بحران مالی امروز محصول تقدیم اطلاعات صرافی‌ها به آمریکا بر اساس تعهدات fatf است.صرافی‌هایی که تحریم‌ها را دور می‌زدند.
وی افزود: اینکه کسانی آمادگی خرید دلار حتی با قیمتی بالاتر از بازار را داشته باشند، کاملاً مشکوک است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: رئیس‌جدید گروه FATF با حفظ سمت یکی از مسئولان ارشد خزانه‌داری آمریکا است.واقعاً پیوستن به این گونه پیمان‌ها که اطلاعات اقتصادی کشور را به صورت آنلاین و لحظه‌ای در اختیار اصلی‌ترین دشمن اسلام و ایران قرار می‌دهد، حماقت آشکار، بی‌بصیرتی و خیانت به انقلاب، نظام و خون شهیدان و تمرد از فرمان آشکار رهبری در این زمینه است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: چطور است ما حاضر نیستیم اطلاعات اقتصادی شخصی خود را در اختیار همسایگان و خویشاوندان خود قرار دهیم ولی حاضریم اطلاعات اقتصادی کشورمان را با سخاوت تمام در اختیار دشمن قرار دهیم. قطعاً این روند چیزی جز خیانت نست. مسئولان باید توجه کنند که ما هر خسارتی که بدون این عضویت متحمل شویم، به مراتب کمتر از خسارتی است که با عضویت در این پیمان متحمل خواهیم شد.
وی افزود: توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم و فرهنگ‌سازی از سوی مسئولان مربوطه به جای تأکید بر برخوردهای سلبی که شائبه درآمدزایی را دارند، یک ضرورت مهم دینی، اجتماعی است. چرا که اولاً مردم باید خود را ملزم به مراعات همه قوانین کنند. تخطی از قوانین یک آسیب‌ مهم اجتماعی است.
ثانیاً مسئولان مربوطه ضمن توجه به تعمیق فرهنگ راهنمایی و رانندگی، از نگاه‌های سلیقه‌ای پرهیز کنند، سرعت کمتر از حدود قانونی به همان اندازه خطرناک است که سرعت زیاد خطرناک است.
ثالثاً باید توجه کنیم که آموزش‌های اصولی به رانندگان داده نمی‌شود بسیاری از مردم و حتی مربیان آگاهی‌ها و مهارت‌های کافی را در ارتباط با رانندگی و عبور و مرور ندارند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به مشکلات گرانی گفت: انتظار از مسئولان به ویژه از نهادهای نظارتی این است که با هر گونه احتکار و گرانفروشی به شدت مبارزه کنند. قطعاً هر گونه ترحم بر محتکران خیانت به مردم و نظام اسلامی تلقی خواهد شد.امام جمعه ماهنشان با اشاره به مشکلات گرانی گفت: انتظار از مسئولان به ویژه از نهادهای نظارتی این است که با هر گونه احتکار و گرانفروشی به شدت مبارزه کنند. قطعاً هر گونه ترحم بر محتکران خیانت به مردم و نظام اسلامی تلقی خواهد شد.امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: رئیس‌جدید گروه FATF با حفظ سمت یکی از مسئولان ارشد خزانه‌داری آمریکا است.واقعاً پیوستن به این گونه پیمان‌ها که اطلاعات اقتصادی کشور را به صورت آنلاین و لحظه‌ای در اختیار اصلی‌ترین دشمن اسلام و ایران قرار می‌دهد، حماقت آشکار، بی‌بصیرتی و خیانت به انقلاب، نظام و خون شهیدان و تمرد از فرمان آشکار رهبری در این زمینه استامام جمعه ماهنشان: #نمازجمعه قرارگاه فرهنگی کشور است و #تضعیف آن در هیچ شرایطی جایز نبوده و تضعیف نظام و خیانت به اسلام و مخالفت با قرآن است
#سکوت و بی تفاوتی در مقابل تضعیف‌کنندگان هم کمتر از تضعیف نیست. بنابر این نهی از منکر بر همه مردم و مسئولان واجب است

 

 

 

 

 

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ماهنشان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور جانشین سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ماهنشان در روستای قره داش برگزار شد.