دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برگزارشد+تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه ماهنشان در این مراسم با اشاره به جایگاه ولایت و انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایتمداری امام راحل ومقام معظم رهبری و ولایتپذیری مردم ایران به تمام دنیا صادر شده است .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: ما باید هرزمان گوش به فرمان ومنویات رهبر انقلاب داده تا با حفظ ایمان و توکل برخداوند متعال کل دنیا رو متحول سازیم .
وی افزود: همانطور که می بینیند در تمام اطراف کشورمان نا امنی وجود دارد اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان در صلح و آرامش به سر می برد که باید قدر این امنیت را با حفظ یاد و خاطره آنها بدانیم .

دیدار نیروهای سپاه ناحیه ماهنشان30/6/94

حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهنشان در مراسم دیدار نیروهای سپاه ماهنشان و آموزش و پرورش اظهارکرد:  جنگ هشت ساله که با تحریک و حمایت همه جانبه استکبار جهانی، توسط رژیم بعثی عراق بر مردم ایران تحمیل شد، تنها محدود به خطوط مقدم جبهه ها نبود، بلکه تمام سرزمین اسلامی ما اعم از شهرها و روستاها را در برگرفت.
وی افزود: مردم ایران با حضور در جبهه حق علیه باطل با توکل برخدا و پیروی از مکتب سیدالشهدا(ع) توانستند با ایثار و فداکارانه ومظلومانه در برابر رژیم بعثی تا دندان مسلح عراق بایستند بنابراین گرامیداشتن یاد وخاطره آنها و تبیین اهداف و الگو برداری از آن بزرگان برای همه یک وظیفه است.
امام جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به علم ودانش گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با هرترفند و جنگی خواستند به این مرزو بوم آسیب برسانند ، آنها در جنگ سخت موفق به شکست ایران نشدند و بعد از آن روی به حمله تهاجم فرهنگی و … کردند و از هر زوایای خواستند به ایران فشار وارد کنند.
حجت الاسلام زادهی پور اظهار کرد: آنها با تحریم های مختلف خواستند ما را وابسته ی خود کرده و تحت فرمان خودشان کنند در صورتی که جوانان و ملت آگاه و با بصیر ایران اسلامی با پیشرفت در علم و دانش و حتی با  دستیابی به انرژی هسته ای ، استکبار جهانی را در برابر خود به زانو در آوردند.
وی افزود: ایران بعد از انقلاب به شکوفایی و رشد رسید، این مساله امری است که با توجه به پیشرفت‌ها در علم و فن آوری نمی‌توان از آن ساده گذشت چرا که  ایران ماهواره به مدار زمین می‌فرستد، شبیه سازی می‌کند، پهباد می‌سازد و در زمینه فن آوری هسته‌ای آنقدر پیشرفت داشته که لرزه بر اندام غرب ایجاد می کند و باید در کسب علم ودانش به جایی برسیم که از دشمنان جلوتر باشیم.

بازدی امام جمعه شهرستان از سد مشمپا

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان از مراحل احداث سد مشمپا بازدید کردند

 

باز دید از مصلا ماهنشان

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  به همراه اعضای ستاد نماز جمعه استان از مسجد و مصلای باقر العلوم (ع) ماهنشان باز دید کردند.

همایش ستادهای نماز جمعه استان در شهرستان ماهنشان

دومین همایش ستاد های نماز جمعه استان در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور،حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان و سایر مسئولین ستادهای استان در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به آیه اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوهَ و…اظهارکرد: خداوند متعال چهار شاخص را در این آیه‌ی شریفه برای آن مؤمنانی که قدرت در اختیار آنها قرار میگیرد و از زیر سلطه‌ی قدرتمندان جائر خارج میشوند، معیّن کرده و وعده کرده است ،خدای متعال قادر است که یک چنین ملّتی را نصرت کند و یقیناً هم نصرت خواهد کرد. از این چهار شرط، یکی نماز است.
وی با شاره به آیه فوق  افزود: قدرت در دست خدا است و دادن قدرت و به دست گرفتن حکومت و قدرت هم قطعا یک مقوله الهی است که یعنی حکومت غیر الهی تصوری ندارد و اگر حکومتی نباشد هرج و مرج و بی نظمی جامعه را فرا می گیرد که از نظر اجتماعی هم اگر حکومتی غیر الهی  باشد حکومتی ظالم با ظلم وستم حکم می کند و اگر آن هم نباشد همه به یکدیگر ظلم می کنند .
امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: واقعیت های اجتماعی همیشه حق نیست  منتها بالاخره واقعیت های اجتماعی موجود ،زندگی غیر دینی است،  بنابراین اگر بخواهیم حکومت مشروع  داشته باشیم باید آنکه قدرت وحکومت دارد برای خداوند متعال باشد و حکومت مشروع هم از خداوند اختیار و قدرت را می گیرد برهمین مبنا کلیه حکومت های امروزه بجز نظام جمهوری اسلامی ایران نامشروع است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: حکومت مشروع بر ولایت مبتنی است و این ابتنا بر ولایت است و تنها حکومت مشروع جهان بشریت بر ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است که باید قدر این نعمت را دانست.
وی در ادامه اضافه کرد: اگرچه به تعبیر بزرگان کم و کاستی هایی  هم دارد چرا که انسان این حکومت را اداره می کند و چیزی را که انسان در آن دخالت کند کم و کاستی و نواقصات  جزء لوازمات محصولات بشری است.
امام جمعه ماهنشان اظهارکرد: حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت مشروع و قدر داشتن این نعمت در اقامه نماز است که همان فلسفه آفرینش است که خداوند متعال فرمودند خلق نکردم  مگر برای بندگی و اگر فلسفه خلقت در بندگی است اوج این بندگی هم در نماز است و آنچه نماز را زنده نگه می دارد پشتیبانی مادی دین که همان انجام وجوهات شرعیه توسط مسلمان است .
حجت الاسلام زاهدی پور تآکید کرد : امر به معروف و نهی از منکر که در واقع به نوعی زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است اگر ترک شود قطعا ویروس و آسیب های جامعه را فرا می گیرد که در اقامه نماز هم تأثیر می گذارد.
وی با اشاره به برگزاری نماز جماعات ، نماز جمعه و تآثیر آن در جامعه گفت: کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در نماز در خشان باشد.