دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان

              

جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و انگوران شهرستان ماهنشان

              

مراسم تودیع و معارفه  معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و انگوران شهرستان ماهنشان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر، فرماندار شهرستان برگزار شد.

 

 

تست فشار خون رایگان قبل از نماز جمعه

تست فشار خون رایگان قبل از نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) توسط شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان و میز خدمت توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام ره شهرستان ماهنشان

خطبه نماز جمعه 10 خردادماه98 شهرستان ماهنشان

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته ماهنشان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر نماد یک اجتماع کاملاً معنوی و الهی بدون هیچ گونه هزینه مادی است چرا که این اجتماع بزرگ الهی آغازی مجدد در مسیر زندگی دینی و معنوی است.

 

حجت الاسلام "حسینعلی زاهدی پور" با بیان اینکه امروز سه تصویر کلى از وضعیت ایران وجود دارد که باید بین این تصویرها تمایز قائل شدافزود:تصویرى که امروز دشمنان انقلاب اسلامى از وضعیت ایران مى‌سازند و از طریق ابزارهاى توسعه یافته‌ى دیجیتالى، رسانه‌اى و شبکه‌هاى اجتماعى مجازى در دسترس جامعه مخاطبان و افکار عمومى مردم ما قرار مى‌دهند.

وی گفت: تصویرى که رهبرى نظام و غالب و مسؤولان کشور از انقلاب و نظام اسلامى ارائه مى‌دهند که تصویرى واقعى است. و موارد سوم نیز تصویر احساسى که برخی‌ها تحت تأثیر تبلیغات بیرونى و برخى تبیین‌هاى غلط داخلى از وضعیت کشور ترسیم مى‌کنند.

خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه باید در برابر جنگ روانی دشمن هوشیار باشیم گفت: دشمن به دنبال جنگ نیست؛ چرا که توان جنگ را نداردو از طرفی دنبال مذاکره حقیقی هم نیست، چرا که به مذاکرات قبلی پای‌بند نبوده است.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه آنچه دشمن به ویژه آمریکا انجام می‌دهد، صرفاً یک شوی تبلیغاتی و جنگ روانی علیه نظام اسلامی با هدف گرفتن امتیاز هر چه بیشتر و تضعیف پله پله روحیه انقلابی مردم صورت می‌گیرد. امروز آمریکا و نوچه‌های بی‌اختیار آن در منطقه کاری را انجام می‌دهد که لشکر معاویه در صفین با زدن قرآن به نیزه‌ها انجام دادند.

 

وی، دشمن با علم کردن مذاکره سعی در ایجاد تردید در برخی ساده لوحان و به دنبال تضعیف روحیه آنان برای رسیدن به اهداف خود هستند.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه جنگ روانی آمریکا از چند جهت با شکست مواجه است افزود:

تجربه شکست‌خورده جنگ روانی و اقتصادی در سال‌های گذشته؛

عدم وجود اجماعی جهانی در همسویی با آمریکاست و

چالش‌های جدی قدرت‌های بزرگی مانند چین و روسیه که همکاری‌ فراوانی با ایران داشته و در عین حال خودشان نیز با آمریکا مشکل دارند.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه از طرفی ترامپ برای موفقیت در انجام معامله قرن، سعی در تنش‌زدایی تاکتیکی موقت با ایران است گفت: چالش با ایران مهمترین مانع برای انجام این خیانت بزرگ تاریخی است و بنا بر این تیم دیپلماسی باید تمام جوانب امور را به دقت رصد کرده و مواضع انقلابی داشته باشند.

وی ظرفیت‌های متعدد اعتقادی، اقتصادی، ژئوپولتیکی و روانی ایران اسلامی که آمریکا در برابر آن‌ها به شدت آسیب‌پذیر است.

خطیب نماز جمعه ماهنشان با بیان اینکه اگر حضرت امام خمینی‌(ره) فرمودند: روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است‌، این مقابله مقدمه برای تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی مستضعفان و تشکیل حاکمیت جهانی آنان به امامت حضرت ولی عصر (عج) است.

وی، فلسطین و قدس اهمیت اعتقادی و استراتژیک برای جهان اسلام دارد چرا که قابل کتمان نیست که بعد از اشغال فلسطین، کشورهای مسلمان به شدت تضعیف شده‌اند. امروز حفظ موجودیت اسلام حقیقی در دفاع از فلسطین و قبله اول مسلمانان است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور معامله شوم قرن و تلاش برای تأسیس فلسطین جدید ناقص بدون حق داشتن هر گونه سلاح و با وابستگی تمام به رژیم صهیونیستی از سویی و بی‌عرضگی سران برخی کشورهای عربی و هم پیالگی منفعلانه و ذلیلانه آن‌ها با آمریکا، راهپیمایی روز قدس امسال را مهم‌تر و حساس‌تر از گذشته کرده است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه موازنه قدرت ایجاد شده در خاورمیانه در پی حملات پهپادی نیروهای یمنی نیز عامل مهم دیگر در جهت شکست معامله قرن آمریکایی است اظهار کرد: ضمن آن که ضعف ائتلاف ضد یمن و به ویژه عربستان با داشتن هواپیماهای نظامی ای که هزار برابر یک هواپیمای معمولی قیمت دارند، چالش مهم دیگری است که برای آمریکا و هم‌پیمانانش ایجاد شده است.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به چهارده خرداد و تشییع جنازه با شکوه امام راحل گفت: در این مراسم مردم با ولایت تجدید بعیت دوباره کردند و انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به عنوان جانشین ایشان نشان‌ دهنده عمق بصیرت و رشد اعتقادی و سیاسی مردم بود چرا که همین حضور مردم میزان مسئولیت و جهت حرکت مسئولان را به خوبی آشکار می‌سازد.

وی افزود: پانزده خرداد نقطه آغاز رسمی انقلاب اسلامی و تبیین کننده جایگاه ولایت فقیه به عنوان اصلی‌ترین مبنا و تئوری انقلاب اسلامی است.

 

ضمن محکومیت شهادت شهید حجت الاسلام و المسلمین خرسند، امام جمعه فقید کازرون،

شهادت امام جمعه کازرون نشان از جایگاه خطیر نماز جمعه دارد.

شهادت امام جمعه کازرون مسئولیت نهادهای امنیتی را بیش از گذشته سنگین‌تر می‌کند. لازم است در ارتباط با تأمین امنیت حداقلی ائمه جمعه تدابیر لازم اندیشیده شود.

با توجه به جو روانی فعلی جامعه، تکرار چنین مواردی محتمل بوده و این تکرار، خدشه به حیثیت و جایگاه نظام اسلامی است.

 

 

 

 

سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه شهر ماهنشان

سخنرانی آقای نوری، فرماندار شهرستان  قبل از خطبه‌های نماز جمعه برای راهپیمایان روز قدس ماهنشان و قرائت قطعنامه توسط آقای فروزانفر مسئول ستاد نماز جمعه و قرائت شعر و شعار توسط آقای میناخانی