دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

دیدار مهندس موسوی معاون مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به همراه مهندس هاشمی نژاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

ادامه مطلب ...

 دیدار مدیر عامل شرکت صنعتی مینو مهندس قلندر لکی، حجت الاسلام اسدی و تعدادی از کارکنان با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرم دره 

امام جمعه شهرستان خرم دره ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) و همچنین تسلیت شهادت حضرت امام هادی (ع) گفت: امام راحل فرمودند: «اگر سخن بزرگان را باور ندارید حداقل تسلیم شوید چرا که هم در دنیا و هم در آخرت به کار می آید» پس باید سعی در این باشد که زندگی و کسب وکار مزین به سیره اهل بیت(علیهم السلام) باشد. 

وی در ادامه بیان کرد: اگر چه انقلاب اسلامی پیروز شد و شامل برکاتی هم بود، ولی آسیب هایی از جمله موانع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باعث شد که از درک واقعی اهل بیت(علیهم السلام) وهمچنین انقلاب عاجز بمانیم.

امام جمعه خرمدره در ادامه افزود : احساس این که حرف امام در جامعه پذیرفته می شود جای خوشحالی دارد ولی وجود برخی کاستی ها در شناخت امام از کوتاهی بعضی از علما و مسئولین نشات می گیرد و باید تبیین شود که اگر زندگی الهی باشد و در مسیر اهل بیت(علیهم السلام) قرار بگیرد قطعا اثر معنوی خواهد داشت.

رییس قرارگاه فرهنگی شهرستان یکی دیگر از مشکلات موجود را موانع خارجی دانست و گفت: از جمله مواردی که باعث تفرقه در جامعه می شود، تبلیغات منفی است که از خاج تحمیل جامعه می شود و باعث شکاف بین مردم و مسئولین وگاها بین خود مردم هم می شود، باید بپذیریم هزینه ای که استکبار جهانی برای تفرقه اندازی متحمل می شود بسیار بیشتر از هزینه ای است که خود ما برای وحدت می پردازیم .

حجت الاسلام زاهدی پور در پایان شرکت مینو را سرمایه ای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان برشمرد و تاکید کرد: این جایگاه باید حفظ شود و همچنین از ظرفیتی که وجود دارد باید به نحو احسن در فرهنگ سازی استفاده شود، چرا که از نظر فرهنگ دارای نقص هایی هستیم که با کار مضاعف قابل حل شدن است.

ادامه مطلب ...

 نامگذاری نوزاد توسط حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره ادامه مطلب ...

 راهپیمایی‌ خودرویی و موتوری نشان از عمق بصیرت مردم دارد.

امام جمعه خرمدره ضمن قدر دانی از راهپیمایی خودروی و موتوری گفت:  مردم با همه انتقاداتی که نسبت به عملکرد برخی‌ مسئولین دارند، نسبت به مبانی و چارچوب‌های انقلاب امیدوار بوده و همانند دوران پیروزی انقلاب، پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند. این راهپیمایی مایه امید برای جبهه انقلاب و مایه یأس و نا امیدی برای جبهه استکبار بود.


حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به ارتباط با روسیه تصریح کرد: مقایسه روسیه با شوری و بلوک شرق سابق و ارتباط با آن از چند جهت اشتباه است: اولاً؛ روسیه امروز به لحاظ ماهوی کاملاً با شوروی سابق متفاوت است؛ چرا که شوروی سابق عهده‌دار مدیریت ایدئولوژی بلوک شرق و کشورهای اقماری خود بود، این در حالی است که روسیه امروز محصول اضمحلال ایدئولوژی شوروی بوده و تقریباً نقطه اشتراک خاصی با بلوک شرق قبلی جز در ارتباط با سرزمین ندارد.ثانیاً؛ آن چه که مد نظر امام بوده ،مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم هست،همچنین نکته ی اساسی قطع وابستگی و حفظ استقلال در برابر غرب و شرق است و نه قطع ارتباط. ثالثاً؛ القاء ضمنی تقابل بین امام و رهبری تضعیف اصل ولایت فقیه است؛ چرا که سیاست‌های کلی امروز نظام اسلامی، توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) تعیین می‌شود. رابعاً؛ چندجانبه‌گرایی در ارتباط بین کشورها، تضمین کننده منافع کشور و راهکاری اساسی برای دور زدن تحریم‌هاست. کشورهایی مانند روسیه و چین به ارتباط با ایران نیاز دارند، از سوی دیگر ارتباط با این کشورها موجب رقابت بین برخی قدرت‌هاست؛ چنانکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نگران ارتباط تنگاتنگ ایران و روسیه یا چین هستند، این ارتباط ضمن آن که مقابله با دشمن را آسان‌تر می‌سازد، در عین حال با تقویت پشتوانه ایران، کشورهایی مانند آمریکا و اروپایی را وادار به پذیرش خواسته‌های برجامی و هسته‌آی ایران از موضع اقتدار می‌کند.


 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت داخلی برای مدیریت کشور افزود: استفاده از همه ظرفیت ها برای مدیریت کشور یک هنر است؛ فلذا سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه، آن هم با دعوت میزبان یک فرصت اساسی برای استفاده از دیپلماسی پارلمانی برای افزایش اقتدار و نفوذ منطقه‌ای و بین المللی کشور است؛ ضمن آن که ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب در این سفر اهمیت این سفر را دوچندان می‌کند.  از این رو ناراحتی‌ جناحی برخی‌ها از این سفر حقیقتاً تأسف‌ بار است.


خطیب نماز جمعه ادامه داد: تعیین سیاست قطعی نحوه بازگشت آمریکا به برجام توسط رهبری، موجب انسجام سیاسی و تضمین کننده اقتدار و عزت ایران اسلامی است، چرا که آمریکا سعی دارد همچنان که با خروج از برجام ظالمانه‌ترین مشکلات اقتصادی را برای مردم ایران ایجاد کرد، از حربه بازگشت نیز بدترین بهره‌برداری‌ها را علیه ایران انجام دهد.


فرمانده قرارگاه فرهنگی خرمدره با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به عراق تصریح کرد: استقبال با شکوه مردم عراق از آیت الله رئیسی، آن هم در ایام مبارک دهه فجر، نشان از عمق نفوذ سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی در عراق و پیوند عاطفی و اعتقادی این دو ملت است. این سفر می‌تواند منشأ تحولات اقتصادی، سیاسی و اقتصادی برای دو کشور باشد.


وی افزود: مقایسه این سفر با سفرهای پنهانی مسئولان آمریکایی به عراق و ابراز انزجار مردم عراق نسبت به این سفرها با پرتاب کفش و امثال آن عظمت انقلاب اسلامی را بیش از پیش نمایان‌تر می‌سازد. این در حالی است که آمریکا میلیاردها دلار در این زمینه هزینه کرده است.

ادامه مطلب ...

 به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح کارخانه تولید خوراک دام طیور با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره، دکتر حقیقی استاندار زنجان، حجت الاسلام  شجاعی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم امروز 21بهمن1399

ادامه مطلب ...