دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

 دیدار مدیر عامل شرکت صنعتی مینو مهندس قلندر لکی، حجت الاسلام اسدی و تعدادی از کارکنان با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرم دره 

امام جمعه شهرستان خرم دره ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) و همچنین تسلیت شهادت حضرت امام هادی (ع) گفت: امام راحل فرمودند: «اگر سخن بزرگان را باور ندارید حداقل تسلیم شوید چرا که هم در دنیا و هم در آخرت به کار می آید» پس باید سعی در این باشد که زندگی و کسب وکار مزین به سیره اهل بیت(علیهم السلام) باشد. 

وی در ادامه بیان کرد: اگر چه انقلاب اسلامی پیروز شد و شامل برکاتی هم بود، ولی آسیب هایی از جمله موانع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باعث شد که از درک واقعی اهل بیت(علیهم السلام) وهمچنین انقلاب عاجز بمانیم.

امام جمعه خرمدره در ادامه افزود : احساس این که حرف امام در جامعه پذیرفته می شود جای خوشحالی دارد ولی وجود برخی کاستی ها در شناخت امام از کوتاهی بعضی از علما و مسئولین نشات می گیرد و باید تبیین شود که اگر زندگی الهی باشد و در مسیر اهل بیت(علیهم السلام) قرار بگیرد قطعا اثر معنوی خواهد داشت.

رییس قرارگاه فرهنگی شهرستان یکی دیگر از مشکلات موجود را موانع خارجی دانست و گفت: از جمله مواردی که باعث تفرقه در جامعه می شود، تبلیغات منفی است که از خاج تحمیل جامعه می شود و باعث شکاف بین مردم و مسئولین وگاها بین خود مردم هم می شود، باید بپذیریم هزینه ای که استکبار جهانی برای تفرقه اندازی متحمل می شود بسیار بیشتر از هزینه ای است که خود ما برای وحدت می پردازیم .

حجت الاسلام زاهدی پور در پایان شرکت مینو را سرمایه ای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان برشمرد و تاکید کرد: این جایگاه باید حفظ شود و همچنین از ظرفیتی که وجود دارد باید به نحو احسن در فرهنگ سازی استفاده شود، چرا که از نظر فرهنگ دارای نقص هایی هستیم که با کار مضاعف قابل حل شدن است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد