دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

دیدار با خانوادهمعظم شهدا شهرستان ماهنشان

دیدار با خانواده معظم شهداء در بخش مرکزی ماهنشان بمناسبت دهه فجر(به روایت تصویر)

 

 

 

 

حضورمردم ماهنشان در راهپیمایی 22بهمن 92

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان  مردم ماهنشان  با سایر مردم ایران در این روز به جهانیان نشان داد که گزینه ملت ایران امروز در کف خیابانهاست و ...
حضور پرشور مردم بصیر وولایی و وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان در ساعات اولیه راهپیمایی ،نشان از اراده ملت درجهت حفظ ارز شهای اسلامی ،انقلاب و نظام دارد. مردم ماهنشان با سایر مردم ایران در این روز به جهانیان نشان داد که گزینه ملت ایران امروز در کف خیابانهاست و در جای جای جغرافیای ایران زمین است و بدخواهان هم راهی جز تعظیم و تسلیم در برابر عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی ندارند.
ماهنشانی های غیور اجازه ی تمسخر دشمنان را در چنین روزی به خود نداده و حتی ساعاتی قبل از شروع مراسم راهپیمایی درخیابانها از پیروجوان وزن ومرد درزمستان 22بهمن تمام گزینه‌های روی میز آمریکایی‌ها را زیر گام‌های استوارخود له کردند.



افتتاح پروژه استخر ماهنشان 21 بهمن92

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در روز دوشنبه 21بهمن 92 اسخر ماهنشان را افتتاح کردند

 

افتتاح گاز روستای چتز21بهمن92

 مراسم  گاز رسانی  روستای چتز شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین ا استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مراسم جشن در معدن انگوران 19 بهمن92

مراسم جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر در معدن انگوران شهرستان ماهنشان برگزا رشد. که حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  در این مراسم حضور یافته و سخنرانی کردند.