دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

#تقوی اینست که انسان از بزرگترین سرمایه اش که #عمر و #زمان است بهترین استفاده را کند

⏪حجت الاسلام #ملکی با بیان اینکه عمر سرمایه ای است که اگر قدر آن شناخته نشود به سرعت از دست میرود بی آنکه دستاوردی برای انسان داشته باشد افزود: #عمر انسان که بهترین سرمایه اوست با تندی میگذرد بنابراین باید نهایت توجه را داشت تا در قبال این رفتن #سرمایه_توشه_ای برداریم.

⏪وی ادامه داد: لازمه #تقوا اینست که انسان بهترین کار و شایسته ترین کار را در زمان خود انجام دهد که اگر این کار را انجام ندهد دچار #خسران خواهد شد همانطور که توابین بعد از #شهادت_ابی_عبدالله قیام کردند، مردم مدینه قیام کردند لکن چون به موقع #امام_زمان را یاری نکردند همه آنها شکست خوردند.

⏪ #امام_جمعه_موقت_خرمدره با بیان اینکه اگر انسان #تقوا داشت منجر به #بصیرت خواهد شد و بسیاری از گرفتاری های دنیا از بی بصیرتی است عنوان کرد: اگر ما #بصیرت نداشته باشیم، اگر ما بینش درست، چشم باز، هوشیاری لازم نداشته باشیم، نه درست #منافع حقیقی‌مان را تشخیص میدهیم، نه درست راه رسیدن به این منافع را تشخیص میدهیم، نه درست آدمی را که باید این بار بزرگ را بر دوش بگیرد، می‌شناسیم.

⏪وی افزود: وقتی #بصیرت نبود مثل انسانی است که چشم ندارد، راه را نمیبیند. فلذا در #نظام_اسلامی یکایک ما باید ببینیم، بیندیشیم، فکر کنیم، بشناسیم، تشخیص بدهیم و عمل کنیدم؛ احساس تکلیف کنیم و مراقب باشیم که در محاسبات فکری مان، دشمن تأثیر نگذارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد