دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

حضور #بدون_تشریفات #رئیس_جمهور در کنار مردم محروم، مایه امیدواری است




⏪امام جمعه #خرمدره با اشاره به حضور آیت‌الله #رئیسی در میان مردم محروم و #سفر به #خوزستان و #سیستان_و_بلوچستان گفت: #انقلاب_اسلامی_ایران محصول ارتباط بدون تشریفات مردم و رهبران #انقلاب بود و حضور متواضعانه و بدون تشریفات رئیس جمهور در کنار مردم محروم، مایه امیدواری است.

⏪به گزارش #خبرگزاری_فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در میان مردم محروم و سفر به خوزستان و سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی #ایران محصول ارتباط بدون تشریفات مردم و رهبران انقلاب بود و حضور متواضعانه و بدون تشریفات رئیس جمهور در کنار مردم محروم، مایه امیدواری است و امیدواریم مردمی بودن #دولت ادامه داشته و منجر به #رفع_مشکلات مردم شود.

⏪امام جمعه #خرمدره با اشاره به تأکید #رهبر_معظم_انقلاب، مبنی بر ترمیم آسیب‌های وارده بر #اعتماد عمومی گفت: ترمیم عملکرد مسؤولان و حل و فصل #مشکلات_فرهنگی_و_اقتصادی جامعه، مهم‌ترین راهکار برای ترمیم اعتماد عمومی مردم به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی است.

⏪وی افزود: اگر چه حل همه #نواقص در کوتاه مدت، ممکن نیست، در عین حال مردم  احساس می‌کنند که مسؤولان خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند و به فکر #حل_مشکلات آن‌ها هستند.

⏪#زاهدی_پور تصریح کرد: سلامت اعتقادی و اخلاقی مبتنی بر #تقوای_الهی، افتخار بودن نوکری و خدمت به مردم، #مبارزه_با_فساد در حوزه‌های مختلف، قانون‌گرایی خردمندانه همراه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور و تلاش در بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشورهای قابل اعتماد از مهمترین‌ شاخص‌های مسؤولان برای کسب اعتماد مردم و ارتقای جایگاه #ایران_اسلامی است.

⏪امام جمعه #خرمدره با اشاره به #اجلاس_بغداد ادامه داد: حضور عزت مندانه #وزیر_خارجه ایران اسلامی در اجلاسیه بغداد چه به لحاظ بیانات استکبار ستیزانه و چه در ارتباط با تعیین جایگاه فیزیکی و سفر به کشور هم پیمان یعنی #سوریه، نماد دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت بود.

⏪وی با بیان اینکه توجه به هم پیمانان از ارکان پویایی دیپلماسی و نماد اقتدار یک کشور است، افزود: این اقتدار در حالی اتفاق می‌افتد که سربازان آمریکایی در وضعیتی شبیه به #ویتنام از #افغانستان فرار می‌کنند.

⏪زاهدی‌پور با بیان اینکه حوادث #افغانستان در حالی است که آمریکا هزار میلیارد دلار برای حضور در افغانستان هزینه کرده است، ادامه داد: ایالات متحده امریکا از سوی دیگر با پذیرش ضمنی شکست طرح #معامله_قرن، مجبور به ارائه طرح صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها می‌شود.
 
⏪امام جمعه خرمدره با اشاره به طرح بایدن مبنی بر #صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها تصریح کرد: طرح صلح بلندت مدت با فلسطینی‌های بایدن هم همانند طرح معامله قرن ترامپ محکوم به شکست است.  

⏪وی با اشاره به نواقص موجود در ارتباط با شهرسازی #خرمدره افزود: از شورای شهر می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی دقیق و با تعیین جدول زمانی مشخص برای شهرداری و نظارت دقیق و شبانه‌روزی، نسبت به تحولات چشمگیر در این شهر اقدام کند.

⏪زاهدی‌پور اظهار کرد: همچنانکه در دیدارهای خصوصی تأکید کرده‌ایم، اعضای #شورای_شهر ضمن پرهیز از سیاسی‌کاری و نگاه حاشیه‌ای به عضویت در شورای شهر و با نگاه عمل گرایانه و مبتنی بر #ولایتمداری و تأکید بر معماری اسلامی، صرفاً به فکر بهبودی مؤلفه‌های مبلمان شهری این شهر باشند و در این زمینه از دیدگاه‌های مردم و به ویژه متخصصین استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد