دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

دیدار #نوروزی حجت الاسلام ملکی، رئیس تبلیغات اسلامی خرمدره، حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) خرمدره به همراه اساتید محترم #حوزه علمیه با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور،  #امام_جمعه شهرستان خرمدره در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ در محل حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شهرستان

✅در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور ضمن تبریک اعیاد #شعبانیه و عید باستانی #نوروز به نام گذاری امسال به سال #تولید-پشتیبانی ها_مانع زدایی ها توسط مقام معظم #رهبری اشاره کرد و افزود: به این نام گذاری باید جامه ی عمل پوشانده شود و توسط مسئولان مربوطه به نحو احسن به آن #عمل شود، نه اینکه فقط در حد یک #شعار باقی بماند.

✅در ادامه امام جمعه خرمدره به #جایگاه والای #روحانیت اشاره کرد و گفت: روحانیون و علمای مساجد باید توسط مسئولان مربوطه مورد #حمایت قرار گرفته و به طور مستمر توسط نهادهای مربوطه به آن ها #سرکشی شود.

✅رئیس امور مساجد شهرستان بر لزوم #حمایت #علما از همدیگر تاکید کرد و گفت: روحانیون باید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند و هر کجا که نیاز بود از یکدیگر #حمایت کنند.

✅حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تاکید بر برگزاری نماز #جماعت در مساجد گفت: امام جماعت باید #روحانی باشد، چرا که از نظر #تلفظ الفاظ #عربی به صورت درست، مشکلی ندارند.

✅در ادامه امام جمعه خرمدره بر لزوم شرکت روحانیون و اساتید در #نماز_جمعه اشاره کرد و افزود: شرکت #روحانیون در نماز جمعه باعث افزایش هر چه بیشتر #همبستگی بین روحانیون و مردم می شود.

✅در پایان دیدار امام جمعه خرمدره بر لزوم فعالیت روحانیون در #فضای_مجازی تاکید و گفت: این فعالیت باید در چارچوب #قوانین مخصوص خود انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد