دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

امام جمعه شهرستان خرمدره: #توجه جدی به #توسعه_شاخص_های_شهرسازی و تآمین اعتبارات آن #مطالبه جدی مردم از مسئولان است.

 امام جمعه شهرستان خرمدره: توجه جدی به توسعه شاخص های شهرسازی و تآمین اعتبارات آن مطالبه جدی مردم از مسئولان است.

بازدید امام جمعه شهرستان خرمدره از شهرداری خرمدره 

حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه شهرستان خرمدره امروز بیست و چهارم دی ماه ضمن دیدار با شهردار خرمدره از مجموعه شهرداری بازدید کردند.

حجت الاسلام زاهدی پور با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و ضمن تشکر و قدر دانی از شهردار خرمدره و کارکنان آن، مجموعه شهرداری را یکی از مجموعه های مهم دانستند که دارای کستره فعالیت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر است؛ ایشان در ادامه از زحمات مجموعه خدوم شورای شهر و شهرداری تشکر و قدردانی کردند. 

امام جمعه خرمدره در ادامه ضمن تسلیت سالگرد سید الشهدای مقاومت و شهید فخری زاده و ارتحال آیت الله یزدی و علامه مصباح یزدی آنان را سرمایه های معنوی و فکری و نظری دانستند که با حرکت جهادی در عرصه های مختلف، فرهنگ مقاومت و فعالیت جهادی را احیا کردند. 

امام جمعه شهرستان خرمدره در ادامه با اشاره به اهمیت دقت در شهرسازی، مبلمان و چیدمان شهر را شناسنامه شهرمعرفی کرده و تأکید کردند؛ شهرداری نقش مهمی در مبلمان شهری داشته و بنابر این در معرض قضاوت جدی ساکنان و مهمانان شهر قرار دارد که شهر خرمدره هم از این قاعده مستثنی نیست. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرمدره با اشاره به جایگاه خرمدره گفت: خرمدره شهری خاص و در موقعیت ترانزیتی هست که مسافران و گردشگران فراوانی در آن حضور پیدا کرده و یا حداقل عبور می کننند و همین امر اهمیت توجه به مؤلفه ها و شاخص­های شهرسازی و به ویژه توجه جدی به شاخص های فرهنگ دینی متناسب با سیاست های نظام اسلامی را دو چندان می کند. 

ایشان افزودند؛ شهرستان خرمدره متناسب با ظرفیت های فراوان خود رشد نکرده و بنا بر این مسئولان استانی و شهرستانی باید اهتمام جدی به تصویب و تخصیص بودجه متناسب با عدالت توزیعی داشته باشند. در این صورت این شهرستان نیز از رشد و پیشرفت لازم برخوردار خواهد شد. توجه جدی به توسعه شاخص های شهرسازی و تآمین اعتبارات آن مطالبه جدی مردم از مسئولان است. 

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در پایان ضمن تشکر مجدد از خدمات شهرداری و شورای شهر، بر اهمیت کار جهادی و جلب هر چه بیشتر رضایت مردم تأکید کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد