دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره
دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

اخبار و تحلیل‌های مربوط به حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

جلسه هئیت عاشقان ولایت26بهمن ماه94 شهرستان ماهنشان

جلسه هئیت عاشقان ولایت در حسینیه سپاه ناحیه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کاندیدهای انتخاباتی ضمن براعت جویی از فتنه گران و پشتیبانی از ولایت فقیه، دشمن ستیز باشند و با مردم  صادقانه برخورد کنند.
وی با اشاره به آداب سخنران و گفتار گفت: نماینده ای که از سوی مردم انتخاب می شوند نباید مجلس را با چاله میدان ها اشتباه بگیرند بلکه در راستای وظایف و قانون و خط ولایت حرکت کنند.
وی افزود: نماز جمعه مکان کاشتن تخم کینه نیست بنابراین اگر بخواهیم به مسئولی و یا نماینده ای موضوعی را مطرح کنیم اول به صورت خصوص و غیر علنی آن را بیان می کنیم و بعد برای آگاهی مردم و اطلاع آنها از شرایط و پیگیری موضوعی برخی از این مطالب را در خطبه های نماز جمعه عنوان می کنیم .
امام جمعه ماهنشانبا اشاره به انتخاب فرد اصلح و معیارهای آن گفت: اگر می خواهید کاندیدهایی را از سوی خود راهی مجلس کنید و از طرف شما نماینده باشد باید ببینید نسبت به دشمن چه موضعی دارد. حجت الاسلام زاهدی پور  اظهار کرد: کسی که با همه دوست است منافق، و کسی که با ولایتمداران دوست نیست فاسق، و کسی که با دوست ولایتمدار دوستی ندارد ضد ولایت است، بنابراین کاندیدها باید موضع خود را به صورت علنی اعلام کنند.
وی با اشاره به برخی از معیارهای اصلح گفت: نماینده ای که می خواهد وارد مجلس شود باید سواد آن را هم داشته باشد تا بتواند در وضع قانون اظهار نظر کند.
امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: کاندیدهایی که این روزها به خاطر رأی گرفتن از سوی مردم، شام و نهار به مردم می دهند مگر اموال خود را خیرات کردند اگر بله چرا قبلا از چنین خیراتی خبری نبود، کاندیدهایی که چنین ریخت و پاشی برای تبلیغ خود انجام می دهد قطعا در آینده برای جمع آوری و برگرداند اموال خود خیانت می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: مردم باید آگاه باشند و جوگیر مسایل چشم وهم چشمی و حضور اطرافیان و وعده های غیر عملی کاندیدها نباشد، بعضی ها وعده هایی برای تجزیه شهرستان می دهند، حواستان باشد این خود یک خیانت به مردم و وحدت آنها است.
وی با اشاره به یکی دیگر از انتخاب اصلاح و معیار انتخاباتی افزود: کاندیدها باید توجه داشته باشند و مردم هم به این نکته مهم دقت کنند که آیا کاندید مسیر خود را از فتنه و فتنه گران جدا میکند؟ خصوصا فتنه سال 88 و از آنها اعلام بیزاری دارند و براعت می کنند یانه؟
امام جمعه ماهنشان  با تأکید بر مطالعه زندگی نامه کاندیدها وبررسی تجارب کاری آنها، گفت: نمی شود هم پیرو و حامی ولایت باشی هم از فتنه گران حمایت کنی ، بلکه باید خط و خطوط خود را از فتنه گران اعلام کنند و نسبت به وظایف خود واقف باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به دشمنی های نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: دشمنان این نظام در سال های پیش برنامه های زیادی برای حضور کم مردم در انتخابات طراحی و اجرا می کردند اما برای این انتخابات پیش رو قصد دارند و از الان تبلیغ می کنند که مشارکت مردم بیشتر باشد اما از مردم می خواهند به کسانی رأی دهند که بیشتر با آنها مشارکت، مسالمت و برخورد دوستانه دارند انتخاب کنند.
وی تأکید کرد: قبل از اینکه ببینیم کدام کاندیدها ولایی تر است باید ببینیم کدام دشمن ستیزتر است، آنهایی که با دشمنان صلح کردند ضربه زیادی به مملکت وارد کردند و ایران را از هرگونه پیشرفت و آبادانی عقب گذاشتند.
امام جمعه ماهنشان گفت: کاندیدهایی که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند باید وفادار به آرمان های انقلاب و امام و شهدا باشد .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید دینی و عرق ملی و تجربه کاری داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد